Brand marketing

Nu te limita livrand clientilor un mesaj publicitar! Mergi mai departe si OFERA-LE O EXPERIENTA DE BRAND!

Marketingul a evoluat cu o viteza si un cameleonism uimitoare in ultima vreme, iar aparitia clutter-ului din ce in ce mai puternic a condus la necesitatea dezvoltarii de programe de expunere in mijloace medie alternative.

Expunere in medii variate creste retentia si eficienta mesajelor publicitare prin incodarea multipla la nivel cerebral care creeaza premisa unor conexiuni multiple intre structurile cognitive si afective ale consumatorilor.

Primii pasi in generarea de expunere in mijloace media alternative ii reprezinta:
  • identificarea de noi spatii in care traiectoria consumatorului sa se poata intersecta eficient cu prezenta brandului 
  • identificarea unor metode de interactiune cu publicul tinta

Concret, cum se realizeaza aceasta noua abordre?

Prin: programe word-of-mouth, engaging events, sponsorship, plasare de produs, branded entertainment...

Ideea de baza este ca nu te limitezi la a le livra clientilor un mesaj publicitar ci sa mergi mai departe si le OFERI O EXPERIENTA DE BRAND!
Studiile au demonstrat ca: 
  • Plasarea de produs si /sau branded entertainment si/sau participarea la evenimente conduc la:
    • cresterea brand awareness-ului
    • generarea unei atitudini pozitive fata de brand
  • Gradul de atractibilitate al unui brand e mai mare atunci cand brandul e plasat intr-un context non-advertising
  • Perceptia a ceea ce gandesc altii despre brand este importanta pentru clienti – fac brandul sa para acceptabil si chiar dezirabil in fata lor
  • Vederea brandului ca fiind folosit de altii confera un fel de asigurare clientilor vizavi de folosirea acestuia
Avand in vedere cele de mai sus, va propunem sa incercam  o colaborare legata de unul din spectacolele pe care le producem, la care puteti sa contribuiti acum printr-un aport financiar concretizat fie prin contract de sponsorizare, fie prin contract de marketing, putand ajunge astfel la publicul tinta prin plasare de produs si/sau sau prin organizarea unui eveniment asociat spectacolului.